Wednesday 10 July 2013

Tinta pena terhenti di sini ~~


Okeylah cukup setakat ini .. lain kali bertemu lagi ..wanis mengundur diri ...saat mentari kembali menyinari.. dan aku masih bernyawa pasti ku kembali.. huluran sepuluh jari buat semua .. kerna nakalku di maya mungkin membuat luka.. tanpa ku sedari .. moga tiada lara dan galau bertahta di hati ... Assalamulaikum & selamat pagi semua ... gueeeeee bObOk duluan yaa!!! ...

Jangan ngintip aku,
Aku Terasa Malu,
Apa yang kau mau,
COba luahkan terus di mayaku.

Pintu terbuka selalu,
Cuma kamu.. kamu .. kamu terus sembunyik,
Aku menanti di pintu ,
Tapi tk der siapa yang berkutik.



Huluran sahabat ku sambut selalu,
Tanda bersaudara seagama,
Walau kita berlainan bangsa,
Kita akan tetap jadi sahabat setia.

by: JaWanis Nor Azah Bahrim
12:15am30082013

ada masa nanti saya update lagi ya!!! .. nk masak buka  pulak... banyak lagi yg belum di simpan di sini ... nantikan siri katOn comey2 dariku di lain waktu .. daaaaaaaaa ... gue pisss

No comments: