Wednesday 5 June 2013

Aku cinta kamu... Sayang!!





Hey!!! dia lelakiku,
Siapa sidia itu?
Semestinya ayangku!!!
love u selalu untukmu ...
 ***********************
Malam ni duduk sendiri lagi ,
Dia mencari rezeki,
Ku tetap setia menanti,
Menanti mentari bersinar kembali .
********************************* 
Ada yang ingin ku bisikan sayang,
Agar kamu tahu,
Kamu yang selalu di hatiku sayang,
Moga diriku  juga begitu buatmu.
******************************* 
Aku ingin menghabisi waktu luangku bersamamu,
Tapi keterbatasan waktu ,
Juga masa senggangmu   kadang bercanggah dengan ku,
Asal kamu tau , aku cinta kamu .
 ****************************
Aku sayang banget sama kamu,
Walau kau jarang meluah ungkapan sayang,
Panggilan sayang untukku sudah memadai buatku,
Yang kamu sayang aku ..Terima kasih Ayang.
 ****************************************
Doaku buat mu moga  sihat selalu,
Senyuman terus terukir untukku,
Bahagiamu juga bahagiaku,
Mesra selamanya kita bersatu.

by: JaWanis
10:15pm04062013





No comments: