Wednesday 5 June 2013

~~Madah cinta buat dear ~~




Kau adalah hadiah terbaik buatku ,
Mengenalmu buatku bahagia,
Bercinta denganmu adalah saat terindah
Memilikimu adalah satu anugerah.
 *****************************
Cintamu terpancar di mata,
Walau jarang diluah bicara,
Perhatianmu buatku bahagia,
Moga berterusan sampai bila-bila
 *******************************
Cinta yang hadir buat aku tambah kuat sayang,
Kuat menghadapi saat goyah,
Aku tak akan pernah menyerah,
Kerna cintamu  untukku sayang.
 ****************************
Apa yang aku punya sekarang?
Adalah kamu..
Aku tk akan mempersiakan sayang,
Kerna  aku cintakan kamu.
 ***************************
Walau ada ribuan bintang di langit,
Kau satu jadi pujaan,
Walau beribu yang datang,
Kau tetap jadi pilihan.
 **************************
Usah merasa gusar,
Hatiku milikmu seorang,
Usah goyah sampai tersasar,
Kerna aku tetap sayang.
 *************************
Sekali lapaz  aku milikmu,
Selamanya  aku tetap milikmu,
Hanya Allah yang punya  kuasa,
Kita pasrah moga aman segalanya.
 *******************************
Jika hadirku bagai cahaya,
Kekalkan ia,
Kerna aku ingin menyinari  hidupmu,
Hingga hujung nyawaku ini kanda.
********************************* 
Cinta adalah menerima apa  adanya,
Bukan meminta  apa yang tiada,
Setia adalah pegangan bahagia,
Perhatian adalah bayang cinta tanpa ungkapan dari si dia.

Love u my dear .. forever and ever

by: JaWanis
11:43pm04062013

No comments: