Thursday 30 May 2013

Awak!!!. Awak.. Rindu Saya Tak??


~~ Assalamulaikum , salam mengundur diri,
Bertemu kembali esok hari ..
Jika ada bicara menguris hati,
Mohon kemaafan jika ada khilaf ku di sini ~~
************************************
Awak!!! awak ..sayang kita tk?
Awak!! awak .. rindu kita tk?
Awak!!! awak.. malam ni kita sibuk tengok hindustan lah!!
Amoiiii .. wa titon dulu ma ... sudah mengantuuukkk lorr .. esok kita cittinG2 leh ..
***********************************************************************
Awak!!! awak .. Ingatkan saya tak?

Siang berganti malam,
Malam terasa suram,
Rawan terus menjalar,
Mengapa sunyi terus tanpa khabar?
********************************* 
Awak!!! awak .. Rindu  saya tak?

Puasku nanti dirimu,
Hingga kini tak kembali,
Tapi waktu terus berlalu,
Aku tetap setia menanti dalam rindu di sini ..
*****************************************
Awak!!! awak .. Sayang saya tak?

Redup mata memandang,
menanti  kapan kau akan kembali,
Hati merintih untukmu sayang,
Kurangkan sendu dalam rinduku ini..
********************************** 
Awak!!! awak.. Cintakan saya tak?

Senyuman tersulam cerita,
Cerita dia menjadi cerita kita,
Apakah itu cinta ?
Bagaimana nak ku luah rasa ..
************************* 
Awak!!! awak ...Saya tunggu awak tau!!!

Hatiku tak sabar lagi,
Bila waktu itu akan kembali,
Aku tetap setia di sini,
Menanti terus menanti
*********************** 
Awak!!! awak..  Kembali jua aku bahagia ^_^

Setiaku berhasil akhirnya  ,
Menantimu malam ke siang,
Ku kembali dengan senyuman,
Aku bahagia sayang.

~~Kerna saya cintakan awak !!!

by: JaWanis
10:19pm29052013

No comments: