Saturday 13 July 2013

gOOd niGht my friends


Assalamulaikum , Selamat sejahtera & selamat malam .. buat keluarga & sahabat2 maya... Wanis kembali dengan lapaz BISMILLAH!!!! .. tinta pena terkini buat diriku juga kamu ... Pabila ku terlihat keindahan di paparan.. bagai satu ketenangan.. Aku mengucapkan Allhamdulillah , bersyukur pada Allah kerana masih diberi peluang untuk bisa menikmatinya.

Biasan cahaya gabungan berbalik di air,
Tepegun Sejenak meniti di hati,
Indahnya ciptaan Ilahi,
Syukur Alhamdulillah masih bisa menikmati.

Bulan yang mulia,
Penuhi dengan ibadah,
Pahala tiada tara,
Melimpah nikmat dari Allah.

Masa berlalu pantas,
Puasa ketiga baru lepas,
Makanan di meja sudah habis,
Apa lagi dilihat pi kemas-kemas.

Haaaaa!!!.. jangan ngelat,
Tolong mama cepat,
Wah!! wah!! Waaaah!!!.. dah rasa nikmat,
Terus tinggal tak lihat-lihat.

Hey!! Wanis nampak kamu,
Napa cuma lalu,
Mari singgah selalu,
Sembang-sembang di wallku.

Apa khabarmu hari ini? ,
Alhamdulillah .. Wanis ceria di sini!!,
Sahabat jauh di nanti,
Hadirmu selalu ku hargai.

MOTIVASIKU HARI INI HARI NI GANAZZZZZZZ CIKIT siap MOTTO u!!!.. HEHEHEH :)
MOTTONYA -->>Lu nak buat apa kat gua ada gua kisah !!! ... kerja tetap kerja u !!!.. kerna kerja itu satu Ibadah dan amanah<---- Walau hati kadang disakiti dan hidup bagai sendirian .. aku masih bisa tersenyum untuk kamu.. Itu kamu perlu tau ya!! ..kerana aku masih punya Allah untuk ku menadah dOa yang bisa membuat aku lebih tabah dan kuat untuk terus melangkah .. Syukur Alhamdulillah .
~~Usah pernah lemah hanya kerna tolakan demi tolakan kerna tiap langkah yang terbina dari rasa keciwa bisa menggegar dunia asal kita punya usaha untuk lebih mendiri dan tidak menyerah pada apa-apa kesulitan di laluan kita dan sentiasa memanjatkan kiriman dOa pada Allah ~~

by: JaWanis @ Nor Azah,
9:02pm12072013

No comments: