Wednesday 10 July 2013

Skestaa 1-7 TatOn cOmeyyy ... jOm nonton dan baca .. komen2 ya!!!


Skestaa 1-7 TatOn cOmeyyy ... jOm nonton dan baca .. komen2 ya!!! 

Sekesta pertama !! .. :) telefon di picit & mengeluarkan deringan




Sekesta dua ...!!! hehehe ... tengah ngakal niii!!.. nk buat apa yerk !! :) — 

Sekesta tiga : Bergaya ala-ala kak tOn ni!!!... sedang diintippp rupanya .. isinyaa dOnGG .. !! OOhh.. Ada Ayang Mohamad Zakil & the geng 


Sekesta 4 : sapa suruh cakap makan .. kan dah lapar... huhuhu .. jalan2 ke dapur buat air ... sruppppp sedapnya .. mama pa yg sedap nii???.. haaaa ada biskutt !!!... jOm mamam!!! .. gigit dengan seleranya .. nape tk bunyi rangup nii??? ... Alamakkk!!! lemauu rupanya ..udah lemau exp. date lagi ... muyeng kepala & pening .. cam ner niiiii !!!!


sekesta 5: dah sakit perut pening2.. org gelak... marahlah kita ... Apa gelak2 .. gua lagi sakit perut nii.. kang gua lempar lu baru tau.. marahnyaa dalam hati ( Padan muka makan tk ajak2 kan dah makan biskut lemau .. rasakan ).. ohhhh lu gelak lagi yaaaa... Get lossssss... sebelum gua hambat luu ... walau marah menten ayuu niii heheheh ... (perasan sendiri ) .. Akhirnyaaaaaa!!! ..tertewas jua .. uwaaaahhh .... AyanGGGG ..dia ketawakan kita :(


Sekesta 6: Uwekkk ..sibukk jer gelakkan kita ... Ada gua kisah ..sapai pagi lu nk gelak pOn tk apa .. hahahaha ( mod : jaaa...aaat nii) ..Daripada pening-pening mikirin orang ketawakan gua .. baik gue dengerin muzikk .. lalalla.. berjalan sambil mengambil earphone .. best gakk lagu nii .. kupilihatimu .. errr sedapnya ( cam makan pulak ) patut besttt ..apalah !!! tepuk dahi !!!.. nyamannnn sejuk sampai biru pala gua ... padan muka kita tk dengar dah suara luuu.. adOyaiiiii ngantuklah pulakkkk .. haaaaaaa sangappp dah muluttt nii ..cam nk kOyakk rasanya heheheh



Skesta 7 ( siri akhir maaa) : tngok jam dah kul berapa ni...nanti lambat pula g kerja....g lah tido >> terdengar di telingaku .. ad Orang marahlahhh ... sambil mata memerhatikan dinding ..Alamak !!!! udah jam 1:04 pagiiii rupanya.. esok nk kerjaaaa .. Buru2 pi tandas dulu heheheh ...Okeylahh sahabat2 semua, cerita dah habisss.. lambai tangan dengan sopan dan gaya tersenyum manja buat semua ... dengan lemah gua ambik buku selalu untuk teman tidur malam nii... Tarikk bantal & bear .. Asaalamulaikun & selamat malam Sweet dreammm u alll .. TAMAT Sekesta tatOn cOmey malam nii !!! 







No comments: