Friday 26 April 2013

Luahan Bicara Hatiku Tanpa Tinta

        As- Salam Dan Selamat Pagi Sahabat Maya 

          Semoga Dalam Lindungan Allah Walau Di Mana Berada... Terasa Masa Cepat Berlalu Pejam Celik Pejam Celik Udah Bulan April Di Penghujung ... Umur Makin Meningkat , Perjalanan Hidup Masih Panjang , Cabaran Juga Makin Bertambah... Yang Pasti Jangan Cepat Mengalah Juga Cepat Menyerah, Kerna Setiap Cabaran Ada Hikmah Yang Tersedia Di Hadapan... Bangkitlah Untuk Hidup Lebih Mendiri Punya Kehidupan, Keluarga , Pekerjaan Dan Sahabat Yang Bagus

        Terasa Sudah Lama Tidak MengUpdate Blog Ini... Mungkin Kerna Kesibukan Diri Dengan Tugas-Tugas Yang Sentiasa Menanti Tanpa Henti ... Juga Keadaan Ayahanda TerCinta Yang Sedang Dalam Rawatan ( Jantung nya ).. Moga Abah Cepat Sembuh Dan Cekal Dengan Ujian Allah... Kami Sentiasa Memberi Semangat Untukmu Abah... Love U Selalu.

         Terima Kasih Allah!!.. Aku Punya Mak & Abah Yang Sangat Memahami ...Jasa Dan Baktimu Tak Terbalas Rasanya ... Aku Hanya Punya Doa Untuk Membuatmu Bahagia, Aku Hanya Punya  Kata Yang Boleh Membuatmu Gembira Dan Ceria....  Love U Mak Abah ... 
M~ Mak Seorang YangTabah
A~ Aku Akan Sentias Menyayangimu
K~Kasih Sayangmu Terlalu Indah 
&
A- Abah Seorang Yang Tegas
B- Bicaramu Cukup Membuatku Mengagumimu
A- Aku Akan Sentiasa Ingat Pesanmu
H- Hanya Allah Yang Bisa Membalas Jasamu.

       Terima Kasih Allah Aku Punya Suami Yang Memahami ... Walau Kadang Adanya Badai Itu Lumrah  Kehidupan Bagi Sesiapa Kan!!... Tak Selalu Badai Berakhir Dengan Tanggisan .. Tak Selalu Keindahan Berakhir Dengan Senyuman... Begitulah Perjalanan Hidup Ini... Laluilah Dengan Reda... Kerna Kita Tak Akan Tahu Apa Yang Menanti Di Hadapan kita ...
          Buat Suamiku  .. Cintamu Buatku Bahagia.. Semoga Perjalanan  Kita Membina Bibit-Bibit Cinta Dalam Reda Ilahi...Dan Bahagia Yang Kita Dambakan Berakhir Hingga Hujung Nyawa... Amin
S- Suamiku Dunia Akhirat
U- Untukmu Ku Sandarkan Setiaku
A- Allah Tahu Apa Yang Ada Di Hatiku
M- Memilikimu  Adalah Hadiah Terindah Untukku
I- I Love U Ayg
K- Kau Miliku Dulu , Kini Dan Selamanya
U- Untukmu Cintaku Sandarkan .. Terima Kasih Allah.

       Terima Kasih Allah !!  Aku Di kurniakan Dua Permata Lelaki  Yang Cakep-Cakep ... Reda ku Dengan Pemergian Puteriku .. Moga Dapat Bertemu Di Alam Sana ....     
        Buat Permata Hatiku... Kau Anugerah Terindah Buat Diriku Dari Suamiku.. Jadilah Anak-Anak Yang Soleh Yang Mendoakan Kedua Ibu Bapamu Walau Dimana Berada ... Jadilah Anak-Anak Yang Menghormati Orang Yang Lebih Tua, Jadilah Anak Yang Membanggakan Ibu Bapamu , Jadilah Anak Murid Yang Menghormati Jasa Guru-Gurumu, Jadilah Anak-Anak Yang Tau Untuk Apa Aku Terlahir Di Dunia.
P- Permata Hati Kurniaan Ilahi
E- Engku Sangat Berarti Bagi Bonda
R- Rahmat Ilahi Moga Menyertai Perjalanan Hidupmu
M- Mak & Abah Sayang Padamu
A-  Anak-Anakku Jadilah Anak Yang Soleh 
T- Terima Kasih Allah Untuk Permata Hatiku Ini
A- Aku Bersyukur Memelikinya.

H- Hanya Kau Berdua Permataku
A- Aku Akan Sentiasa Menyayangimu
T- Terima Kasih Allah
I- Inilah Hadiah Terindah Dari Suamiku.
K- Kasih Sayang Mu Buatku Bahagia
U- Untukmu  Sayang Selamanya Anak-anakku.

      Terima Kasih Allah !! Aku Punya SahabatYang Baik , Sahabat Yang Bisa Meminjamkan Bahu Waktu Dalam Kesedihan, Sanggup Meminjamkan Telinga Waktu Kuluahkan Bait-bait Rintihan, Kau Pinjamkan Tanganmu Untukku Raih KekuatanBangkit Dari Kesakitan...
S-Sahabat Sentiasa Punya Waktu Untuk Kita
A- Aku Hargai Setiamu
H-Hatiku Tak Pernah Berubah
A- Aku Mengingati Kamu Selalu
B-Buatku Kamu Sangat Istimewa
A- Aku Hargai Hadirmu
T- Tanpamu Siapalah Aku

Sekian Luahan Bicara Hatiku Tanpa Tinta Hanya Ketikan Button-button Di Laptop Untuk Tatapan Semua.


Love U Semua,
JaWanis @ aiN
12:39pm27042013

No comments: