Friday 25 October 2013

Jatuh cintakah aku

#Aku tak bisa memberi apa-apa pada kamu. Tapi aku hanya ada  rasa cinta , perhatian dan perkongsian hati  ini yang bisa membahagiakan kamu.


<3 Jatuh cintakah aku <3

Hati berdetik dug..dug..dug megar,
Pabila terlihat renungan,
Cahaya bercambah mekar,
Sayang bertaut dalam senyuman.

Jiwa nyaman berputik,
Dalam hati ada debar indah berdetik,
Bukan harta yang di hidang jadi penyuntik,
Tapi keikhlasan hatinya dan akhlak.

Dalam samar masih punya tanda,
Tanda berukir tanya di akhiran,
Bagai sebuah lukisan jiwa,
Tersemai dalam bisikan.

Kau labuhkan senyumanmu ,
Dalam selindung mata bersulam di tepian pintu,
Jatuh cintakah aku !!! sekali lagi padamu ,
Hanya kau dan aku yg tahu aygku <3

~Kebahagiaan adalah saat terlihat orang-orang yang di sayangi tersenyum. Oleh itu hargai apa yang kita punya, bahagia pasti ada di mana-mana. Usah mencari yang belum pasti  keresahan pasti akan terus menghantui. Kurangnya rasa setia dan percaya punca hancurnya tiap perhubungan. Oleh itu jagalah hati  untuk tetap setia pada tiap kebersamaan yang kita miliki . ~Jw~


by: JaWanis @ Nor Azah Bahrim
1:09am252013

No comments: